a lelki szemetes láda...

xoxo DKNY!

Friss topikok

  • XoxOxoX: nem ugy megy az S. a maganyoddal nem vagy egyedul...:) (2012.02.24. 21:12) S. lett a lonely girl
  • XoxOxoX: hú de lemaradtam 3 nap alatt..:D (2012.02.15. 21:55) Valentín nap
  • Fíbí: Nah mi a helyzet?? ;) :DDD Nagyon lelkizés megy itt.. :DD Amúgy én is szeretnék érni már lehet :DD... (2012.02.14. 21:52) Lonely Boy 2.
  • XoxOxoX: Pasi létére neki lemaradt a nothing box... Helyette engem savaz:D (2012.02.09. 19:48) kicsi Dannek...
  • XoxOxoX: Ez cseppet sem felületes.. O hozzáállása a dolgokhoz más, ez ennyire egyszerű. Az ilyen bulik már ... (2012.02.09. 19:43) Merengő..

Mi a helyzet Humphrey?

2012.02.08. 13:48

szerző: Lonely Boy

Dan Humphrey!!! Mit képzelsz?! Két vasat tartani a tűzbe nem éppen fairplay... Hogy glod, hogy megúszhatod ép bőrrel?!
A következőkben maga Dan fog mesélni arról, hogyan éli meg az utóbbi pár napot...


"Mostanában, értem ezalatt az utóbbi pár évet, bele-bele szaladok egykét hirtelen döntésbe, aminek szinte kivétel nélkül az a vége, hogy több száz, akár ezer kilóméterre is elmenekülnek azok az emberek, akikhez közel kerülök. Ha nem teheti meg hogy  másik országba menjen, akkor munka helyet vált. Nem is beszélve a sorozatos csalódásokról és önkéntelen megbántásokról... Ezek után, persze hogy inkább átgondolom, mit, mikor és kivel csinálok. Ivy és Vanessa iránt kialakult vonzalmam az össz boldogságom ezekben a nehéz időkben. Kár lenne őket is elveszíteni. Tegnap az alkohol kegyetlen áldozatává váltam így meggondolatlan, ámde utólag nem bánt lépéseket tettem, illetve engedtem meg magamnak olyan dolgokat, amelyeket nem szoktam. Sajnos a boldogság megtalálásához vezető út ilyen göröngyös... Az utóbbi idők zavarodottságának köszönhetően fogalmam sincs hogyan tovább. Így egyenlőre sordódom az árral és bízok, hogy évek óta tartó kínzó magányomból sikerül kitörnöm, ezt a depresszív ürességet a nap sugarai újra beragyogják és levethetem ezt a terhes álarcot azzal a hülye eröltetett mosollyal, ami alatt valóban egy érző lélek lapul..."


Dan megint csak beszél össze-vissza a tőle jól megszokott felvágós Brooklyni stílusban. Mindannyian tudjuk, hogy gusztustalan és kegyetlen vágyálmokat kerget és nem érdekli kiken kell átgázolnia a szent cél érdekében... Serena egyetlen éjszakára hagyta magára és máris elszabadult az a vadállat, ami Dan-ben ugrásra készen áldozatra vár... Vigyázzatok vele! xoxo... IknowyouloveDan...;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szxoxoe.blog.hu/api/trackback/id/tr504078623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása