a lelki szemetes láda...

xoxo DKNY!

Friss topikok

  • XoxOxoX: nem ugy megy az S. a maganyoddal nem vagy egyedul...:) (2012.02.24. 21:12) S. lett a lonely girl
  • XoxOxoX: hú de lemaradtam 3 nap alatt..:D (2012.02.15. 21:55) Valentín nap
  • Fíbí: Nah mi a helyzet?? ;) :DDD Nagyon lelkizés megy itt.. :DD Amúgy én is szeretnék érni már lehet :DD... (2012.02.14. 21:52) Lonely Boy 2.
  • XoxOxoX: Pasi létére neki lemaradt a nothing box... Helyette engem savaz:D (2012.02.09. 19:48) kicsi Dannek...
  • XoxOxoX: Ez cseppet sem felületes.. O hozzáállása a dolgokhoz más, ez ennyire egyszerű. Az ilyen bulik már ... (2012.02.09. 19:43) Merengő..

Kedd...

2012.02.01. 11:05

szerző: Lonely Boy

A tegnap estét a Brooklyn Inn-ben töltöttük. Rég láttuk már B.-t így mindannyian ott voltunk. A szokásos könnyű esti oltogatás és piálgatás ment... Természetesen, mint egyedüli "férfi" a csapatban nehéz volt helytállni a csajok össztüzének így inkább csendben tűrtem... Hozzá kell tenni, h S. egész visszafogott volt... Meglehet, h a telefonja iránti túlzott érdeklődése miatt. Mindenesetre korán le kellett lépni, mert a többiek fáradstágra hivatkozva inkább hazamentek a kis cyber világukba szociális hálójukat karbantartani. Egyedül Oliviát tudtam szóval tartani még 20 percet a bejárat előtt, de anyukája ingerültsége érdekesebbnek bizonyult, mint az unalmas társaságom. Én, akárcsak minden este, még lenéztem a Communitea-be, ahol összefutottam Carter-rel, így az este hátralévő részét vele töltöttem. Amikor végül a Water street-re értem és bevetettem magam a kis szobámba, rájöttem, h S.-ről még mindíg semmi hír... sem ő, sem mások nem postoltak róla. Akkor fogtam fel, h a szokásos "mért megyünk már haza" helyett némán tűrte a korai hazamenetelt. De biztos, hogy hazament?... xoxo

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szxoxoe.blog.hu/api/trackback/id/tr804042938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lonely Boy 2012.02.01. 11:31:37

Azt tudjuk, h Nate nem volt otthon. Azon idő tájt jóeséllyel a Victrola-ban ücsörgött és a csajok helyett, S.-hez hasonlóan a telefonját bűvölte... Talán S. rávette magát h lenézzen arra a bűnös helyre? Vagy inkább Nate kérte meg S.-t hogy kísérje haza...?!

Óvatosan S.! Előbb utóbb minden titok kiderül...

aztlatodamiten 2012.02.03. 09:24:44

Hohohoho. De mint tudjuk, Nate egy gáláns úriember, aki tiszteli és becsüli a nőket, amellett, hogy éjszakánként latin szerető.
süti beállítások módosítása