a lelki szemetes láda...

xoxo DKNY!

Friss topikok

  • XoxOxoX: nem ugy megy az S. a maganyoddal nem vagy egyedul...:) (2012.02.24. 21:12) S. lett a lonely girl
  • XoxOxoX: hú de lemaradtam 3 nap alatt..:D (2012.02.15. 21:55) Valentín nap
  • Fíbí: Nah mi a helyzet?? ;) :DDD Nagyon lelkizés megy itt.. :DD Amúgy én is szeretnék érni már lehet :DD... (2012.02.14. 21:52) Lonely Boy 2.
  • XoxOxoX: Pasi létére neki lemaradt a nothing box... Helyette engem savaz:D (2012.02.09. 19:48) kicsi Dannek...
  • XoxOxoX: Ez cseppet sem felületes.. O hozzáállása a dolgokhoz más, ez ennyire egyszerű. Az ilyen bulik már ... (2012.02.09. 19:43) Merengő..

2013.12.20. 13:41

szerző: SZxoxoE

minden ember egyforma, de mégis mindenki különböző. Azét írom, hogy minden ember egyforma, mert mindenki tud örülni, hazudni, elégedetlenkedni, sírni, nevetni, megbántani, csalódni és még a végtelenségig sorolhatnám. Erre mind képesek vagyunk, senkit sem áldott meg az  ég csak egy ilyen képességgel mind közül. Viszont, abban már különbözünk, hogy kiben melyik a mélyebb, ki használja többször, ki kevesebbszer....ki hogyan reagálja le az élet adta helyzeteket, és kiben melyik tulajdonság, érzés erősődik fel bizonyos szituációkban.

én vagyok az örök elégedetlen.én vagyok az, akinek mindig baja van.állí

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szxoxoe.blog.hu/api/trackback/id/tr885412675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása